Winkelwagen
€ 0,00 - excl. verzendkosten

Recent toegevoegd

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen

Abonnementen voor thuis

Bestellen

Wat kost een abonnement?
Onze standaardtarieven zijn:

  • Een Basis-abonnement (13 nummers + 1 themaspecial) op Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior kost € 54,00.
  • Een Plus-abonnement (13 nummers + 1 themaspecial + zomer- en winterboek) op Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior kost € 64,00.
  • Een Superplus-abonnement (13 nummers + 1 themaspecial + zomer- en winterboek + product) op Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior kost € 79,00.

Alle bovengenoemde prijzen zijn gebaseerd op automatische incasso.

Kan ik een abonnement cadeau geven?
U kunt via onze klantenservice een abonnement bestellen dat automatisch stopt. U kunt bellen met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33 (lokaal tarief).

Welk tijdschrift is geschikt voor mijn (klein)kind?
Als standaardindicatie gelden de groepsaanduidingen en leeftijden:

  • Bobo: groep 1-2 (voor kinderen van 3 tot 6 jaar)
  • Okki: groep 3-4 (voor kinderen van 6 tot 8 jaar)
  • Wild van Freek: groep 5-6 (voor kinderen van 8 tot 10 jaar)
  • National Geographic Junior: groep 6-7-8 en brugklas (voor kinderen van 9 tot 14 jaar)

Afhankelijk van de individuele ontwikkeling van het kind kunt u afwijken van bovenstaand advies. Zo zijn er veel kinderen van 9 jaar die nog liever Okki lezen dan Wild van Freek en wordt National Geographic Junior soms ook al door kinderen van 8 jaar gelezen.

Wat leert mijn kind van Bobo, Okki, Wild van Freek of National Geographic Junior?
De educatieve tijdschriften en websites van Blink sluiten volledig aan op de leerdoelen van de basisschool en op de lesmethodes die in het onderwijs worden gebruikt. De tijdschriften en websites worden ontwikkeld in samenwerking met leerkrachten en vakspecialisten.Op onze website www.blink.nl kunt u meer lezen over wat uw (klein)kind leert van Bobo, Okki, Wild van Freek of National Geographic Junior.

Kan ik telefonisch bestellen?
Ja, u kunt telefonisch bestellen door te bellen met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33 (lokaal tarief).

Online bestellen lukt niet. Wat nu?
Wellicht is er een internetstoring. Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33 (lokaal tarief). Zij kunnen ook controleren of wij de bestelling juist hebben ontvangen.

Hoe bestel ik een abonnement?
U kunt bestellen via onze webshop of bellen met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33 (lokaal tarief).

Kan ik een abonnement bestellen voor in het buitenland?
Ja, u kunt de tijdschriften ook in het buitenland laten bezorgen. Zo kunt u, ondanks dat u in het buitenland woont, toch uw tijdschrift uit Nederland blijven ontvangen. Bel met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33 (lokaal tarief) of stuur een e-mail naar service.media@blink.nl. Voor verzending naar het buitenland worden verzendkosten in rekening gebracht. Verzending naar België is echter gratis. U kunt voor een abonnement(en) in België bestellen per telefoon, e-mail of via de webshop.

Kan ik de tijdschriften ook in de winkel kopen?
Alleen Bobo, Wild van Freek en National Geographic Junior zijn verkrijgbaar in de supermarkt of boekhandel.

Kan ik de tijdschriften inkijken?
Bekijk de online inkijkexemplaren van Bobo, Okki, Wild van Freek of National Geographic Junior via www.blink.nl. Wilt u meer weten over onze bladen? Bel dan met onze klantenservice via +31(0)73 85 000 33 (lokaal tarief) of stuur een e-mail naar service.media@blink.nl.

Opzeggen en omzetten

Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Opzeggen kan tot zes weken voor het einde van uw lopende abonnementsperiode. Na de eerste abonnementsperiode is het abonnement per maand opzegbaar.
Wilt u het abonnement beëindigen?

  • Schrijf naar Blink, t.a.v. afdeling Klantenservice, Postbus 380, 5201 AJ 's-Hertogenbosch
  • Stuur een e-mail naar service.media@blink.nl
  • Bel naar onze Klantenservice via +31 (0)73 85 000 33 (lokaal tarief), maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur

Vermeld in uw brief of e-mail graag de naam van de abonnee, de volledige adresgegevens en bij voorkeur ook uw relatienummer.

Stopt mijn abonnement automatisch of is het doorlopend?
Wanneer u een abonnement bestelt, ontvangt u een welkomst-e-mail. Hierin staat of uw abonnement automatisch stopt of doorlopend is.

Hoe zet ik mijn huidige abonnement om in een ander abonnement?
U kunt contact opnemen met de klantenservice, dan zetten wij uw abonnement snel en kosteloos om naar de vervolgtitel. Dit gebeurt niet automatisch. Hoewel wij algemene richtlijnen geven over de leeftijd van de doelgroep per tijdschrift, is de ontwikkeling van kinderen zo verschillend dat de ouders dienen aan te geven wanneer een kind toe aan het vervolgblad.
+31 (0)73 85 000 33 (lokaal tarief) of per e-mail: service.media@blink.nl

Mijn (klein)kind heeft een abonnement op Okki en is nog niet toe aan Wild van Freek. Kan mijn (klein)kind in groep 5 nog een abonnement op Okki houden?

Ja dat kan. Wij adviseren u om de keuze voor het tijdschrift te laten afhangen van de individuele ontwikkeling en interesse van uw (klein)kind.

Adreswijziging

Hoe geef ik een adreswijziging door?
Stuur een e-mail met uw oude en nieuwe adresgegevens naar service.media@blink.nl of bel met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33 (lokaal tarief).

Levering en verzendkosten

Wanneer ontvang ik het eerste tijdschrift?
Dat is afhankelijk van de datum waarop u het abonnement heeft afgesloten. De levertijd vanaf het moment van bestellen is maximaal zes weken. De exacte datum staat ook in de bevestiging die u van ons ontvangt. Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior worden elke vier weken thuisbezorgd. Kijk voor meer informatie in de verschijnplanning.

Wanneer ontvang ik het Winter- en Zomerboek van mijn Plus- of Superplus-abonnement?
Het Winterboek wordt eind november verzonden en het Zomerboek half juni.

Wanneer ontvang ik het extra product van mijn Superplus-abonnement?
De producten van Bobo, Okki en Wild van Freek worden dit schooljaar vanaf half oktober verzonden. De schoolagenda van National Geographic Junior ontvang je zo snel mogelijk. 

Hoeveel verzendkosten betaal ik voor een abonnement?
U betaalt geen verzendkosten voor abonnementen binnen Nederland en België. Voor verzending buiten Nederland en België worden wel verzendkosten in rekening gebracht.

Betalen

Wanneer wordt het abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven?
Als u een abonnement bestelt, wordt het bedrag enkele weken nadat het abonnement is ingegaan afgeschreven.

Hoe betaal ik in de webshop?
U kunt kiezen uit drie betaalmethoden:
1) iDeal: met deze betaalmethode betaalt u direct via uw eigen Nederlandse bank door middel van internetbankieren.
2) Automatische incasso: met deze betaalmethode machtigt u Blink Uitgevers om het abonnementsgeld van uw rekening af te schrijven.
3) Mister Cash: met deze betaalmethode betaalt u direct via uw eigen Belgische bank door middel van internetbankieren

Let op: het vervolgtermijn van uw abonnement betaalt u altijd via automatische incasso.

Ik woon niet in Nederland. Hoe kan ik dan betalen?
Indien u een Nederlandse bankrekening heeft, dan kunt u betalen met iDeal of automatische incasso. Wanneer u een Belgische rekening heeft kunt u gebruikmaken van Mister Cash.

Producten

Levering en verzendkosten

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voor producten geldt een levertijd van 3 werkdagen.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten voor producten bedragen:

  •  € 1,95 voor een product dat door de brievenbus past
  •  € 3,75 voor een pakket 


Retourneren

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn product(en) terugstuur?
Zodra wij uw product hebben ontvangen, wordt het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening teruggestort. Afhankelijk van uw bank kan het soms wat langer duren voordat u dit op uw rekening(afschrift) ziet. Als u nog niet heeft betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen.

Hoe kan ik mijn product(en) terugsturen?
Neem contact op met onze klantenservice via e-mail: service.media@blink.nl of telefoon: +31 (0)73 85 000 33 (maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur, lokaal tarief).
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Vervolgens kunt u uw bestelling binnen 14 kalenderdagen terugsturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Bij schade aan de tijdschriften wordt de waarde per tijdschrift € 3,99 in rekening gebracht.

Om een artikel terug te sturen, dient u het herroepingsformulier in te vullen. Download hier het herroepingsformulier in PDF-formaat. U heeft Adobe Reader nodig om de PDF te openen. Dit programma kunt u hier gratis downloaden.

Overig

Kan ik met mijn vragen over National Geographic Magazine bij Blink terecht?
Nee, Blink geeft alleen National Geographic Junior uit. U kunt contact opnemen met G&J Media voor vragen over het volwassen tijdschrift. Bel met hun klantenservice via +31 (0)88 02 45 414 of stuur een e-mail naar klantenservice@natgeo.nl.

Hoe zorgt Blink ervoor dat haar websites veilig zijn voor mijn kind(eren)?
Blink stemt de opzet en de beveiliging van haar websites steeds precies af op de leeftijdsgroep waarvoor de website is bedoeld. Ook ergonomisch gezien zijn de websites zo opgezet dat kinderen niet vaak hoeven te klikken.

Andere vragen?
Staat uw vraag er niet bij? Stuur een e-mail naar: service.media@blink.nl of bel: +31 (0)73 85 000 33 (lokaal tarief). Onze klantenservice is iedere werkdag bereikbaar tussen 08.30 en 17.00 uur.

Even geduld a.u.b.

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen